ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩ
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ
1Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ: ΛΟΓΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟ KAI ΥΠΑΡΚΤΟ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΔΙΑ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΝ (ΣΩΣΤΟ, ΜΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ, ΜΗ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ) ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.
Η ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ – ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ KAI KΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΟΞΑΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ – ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥΡΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΗ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΥΤΗ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΓΙ’ ΑΥΤΟ.
ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΘΕΜΕΛΕΙΩΔΗΣ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΝΟΣ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ.
Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΣΑΝ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
1) Η ΥΦΑΛΜΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ, (ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΓΙΑΥΤΟ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΦΑΛΜΥΡΟ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΠΙΣΤΗ.
2) ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΩΣ ΟΡΘΟΝ, ΥΠΑΡΚΤΟΝ, ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΙΚΟ – ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΜΝΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ; ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.
3) ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΔΟΓΜΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΔΟΥΛΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια